کاربرد محافظ شاخ گوزنی چیست ؟

محافظ شاخ گوزنی <Deer antler protector> یکی از مدل حفاظ هایی است که به واسطه طراحی بسیار خاص و منحصر به فردی که داراست، برای تمام ساختمان ها با کاربری های مختلف می توان از آن بهره‌مند شد.

از جمله مهم ترین موارد استفاده از مدل حفاظ می توان به استفاده در ساختمان های اداری، تجاری، مسکونی و حتی مدارس اشاره نمود.

حفاظ شاخ گوزنی

امنیت حفاظ شاخ گوزنی

حفاظ دیوار شاخ گوزنی از محصولات حفاظتی محسوب می شود که بهره‌گیری از آن می توان موجب تضمین امنیت گردد. این حفاظ ساختمان دارای ضریب امنیت بسیار بالایی است.
داشتن این ویژگی به سبب آن که نرده شاخ گوزنی با تراکم و ارتفاع بالایی تولید شده است. به واسطه برخورداری از این ویژگی می توان با بهره‌گیری از این محافظ دیواری از ورود سارقان به داخل ساختمان های مختلف جلوگیری به عمل آورد.

این مدل از حفاظ روی دیوار به علت داشتن این ویژگی، سهم عمده و قابل توجهی از فروش را به خود اختصاص داده است.

حفاظ شاخه گوزنی یکی از مدل های حفاظ های ساختمانی است که از آن بسیار بهره گرفته می شود.

این مدل از حفاظ دیواری به واسطه طراحی و ساختاری که داراست، برای تمام ساختمان ها با کاربری های متفاوت قابل استفاده می باشد. نکته قابل توجه آن است که نرده شاخ گوزنی را می توان بدون نیاز خرابی و حتی پس از اسکان در ساختمان نیز نصب و اجرا کرد و از مزیت های منحصر به فردی که این محصول داراست، بهره‌مند شد.

این محصول حفاظتی به واسطه برخورداری از تراکم و ارتفاع بالایی که از آن برخوردار می باشد، در کنار قیمت مناسب آن، دارای ضریب امنیت منحصر به فردی می باشد. استفاده از حصار شاخ گوزنی برای ساختمان های مختلف این امکان را فراهم می آورد تا بتوان به فضایی امن دسترسی یافت.

این مدل یکی از محبوب ترین مدل از حفاظ های مدرن است که از آن خیلی بهره گرفته میشود.

این محصول دارای تراکم بسیار بالایی است که در نتیجه سبب می گردد تا عبور از آن غیر ممکن باشد. نرده راه پله نیز از این نوع تراکم ها باید بهره مند شوند.

 حفاظ دیوار شاخ گوزنی را می توان برای تمام ساختمان ها با کاربری های مختلف مورد استفاده قرار داد زیرا طراحی این محصول متناسب با تمام ساختمان ها می باشد. نرده شاخ گوزنی را می توان به صورت مستقیم و در کوتاه ترین زمان ممکن بر روی تمام مدل دیوارها نصب کرد.

نصب حفاظ شاخ گوزنی

تراکم حفاظ شاخ گوزنی و ارتفاع آن و تاثیر آن بر قیمت

ابتدا باید بگوییم که منظور ما از تراکم چیست؟ ما تراکم را بصورت تعداد شاخ های اصلی حفاظ شاخ گوزنی در ظول دو متر در نظر میگیریم و نه شاخه های فرعی. نرده های شاخ گوزنی در تراکم های ۱۵،۱۲،۱۰،۸  تولید می شوند و شما می توانید از میان این تراکم ها ،تراکم مدنظر خودتان را به ما سفارش دهید . هرچه تراکم کار ها بیشتر باشند با توجه به افزایش وزن کلی کار قیمت نرده شاخ گوزنی افزایش می یابد . ارتفاع هایی که ما در صنایع فلزی آهن سازه تولید می کنیم در بازه ۵۰ تا ۱۴۰ سانتی متر قرار دارند اما ارتفاع های پایین تر برای حفاظ های روی دیوار خیلی پیشنهاد نمی شود و بهتر از که ارتفاعی که انتخاب می کنید کمتر از ۹۰ سانتی متر نباشد

برای خرید حفاظ شاخ گوزنی Deer antler protector به کیفیت خدمات پشتیبانی توجه کنید

کلمه پشتیبانی و خدمات پس از فروش معمولا در مورد تجهیزات و کالا هایی استفاده می شود که جنبه مصرفی دارند مانند کالا های برقی و دیجینتالی یا ابزارالات مکانیکی و … اما در مورد محصولاتی مانند حفاظ شاخ گوزنی کمتر از این نوع خدمات نام برده می شود.
 با این وجود در مورد محافظ شاخ گوزنی برخی از مراکز خدمات مختلفی تحت عنوان خدمات پشتیبانی ارائه می کنند که در ادامه به تعدادی از آن ها اشاره کرده ایم:

  • تعمیر شکستگی ها
  • نصب مجدد در صورت کنده شدن از محل نصب
  • تمدید رنگ
  • تغییر رنگ
  • جداسازی و جمع آوری حفاظ نصب شده
  • و …
  • لازم به گفتن است مرکز فروش ما نه تنها تمام خدمات بالا را ارائه می دهد بلکه در زمان خرید بهترین مشورت ها را به مشتریان داده و در انتخاب آن ها کمک شایانی می کند.
  • در قسمت های بعدی پیرامون مزایای خرید از این فروشگاه بیشتر صحبت کرده و اطلاعات مثمر ثمری آورده ایم.

محافظ شاخ گوزنی، شاخص امنیتی دیوارهای ساختمان

اگر بخواهیم حفاظ را از لحاظ امنیتی بسنجیم باید گفت که حفاظ های روی دیوار امتحان خود ا پس داده است و تا حد قابل توجهی مانع نفوذ سارق به داخل خانه از بالای دیوار شده است.

در گذشته که دیوار خانه ها کوتاه تر بود و حفاظ های روی دیوار چندان مقاوم نبودند یا کلا استفاده از آن ها چندان به شکل امروزی مرسوم نبود یکی از بزرگترین و جدی ترین معضلات آمدن دزد از بالای به داخل خانه بود.

همواره همیشه این ترس وجود داشت که هنگامی که صاحب خانه در منزل حضور ندارد و یا زن و فرزند تنها هستند امکان ورود سارق وجود دارد و بروز همچین اتفاقی ممکن است بسیار آذار دهنده باشد و تبعات جبران ناپذیری را برای آن خانواده به بار بیاورد.

اما امروزه با پیشرفت تکنولوژی و رایج شدن استفاده از این دسته از حفاظ با ارتفاع های بلند تر و مدل های ایمن تر همانند حفاظ شاخ گوزنی نفوذ از روی دیوار را برای سارقین نا ممکن ساخته و ترس و استرس ناشی از این اتفاق را برطرف ساخته چرا که دزد دیگر برای نفوذ همچین ریسکی نخواهد کرد چون هر لحظه ممکن است به نوک شاخک های تیز گیر کند و زخمی شود و بعد از آن امکان فرار وجود نداشته باشد و در نهایت گیر بیفتد.

محافظ شاخ گوزنی طرح اف آبشاری: این حفاظ برای بالابردن امنیت منازل و ساختمانها و جلوگیری از رفت و آمد افراد متفرقه به کار می رود.
ظاهر آن نیز به شکل آبشار می شود و قیمت کمتری نیز دارد.
از نکات مهم این حفاظ ماندگاری بالا می باشد و نیاز به تعمیر و نگهداری نیز ندارد.
همچنین ایمنی بسیار بالایی دارد.

  • مدل لاله ای
  • مدل لیلیوم
  • مدل بوته ای
Images.jpg632

نرده شاخ گوزنی از آن جایی که محیطی امن را برای شما به ارمغان می آورد به همین دلیل گزینه مناسبی برای نصب بر روی دیوار باغ یا ویلای شما میتواند باشد.
این نرده با طراحی خاص و جدیدی که دارد راه ورود سارقین را میبندد و نسبت به نمونه های قبلی و قدیمی تر از استحکام بالاتری برخوردار می باشند.

برای باغ ویلا باید از وسایل امنیتی درجه یک و کاربردی استفاده کرد چرا که صاحب باغ حضور مستمر در آن محل ندارد بنابراین باید به این نکته توجه داشت و تمامی جوانب و خطرات احتمالی را در نظر گرفت تا در صورت بروز سرقت ضرر به حداقل برسد.

 

برای محیط های داخل شهری و نصب حفاظ برای خانه شخصی در کنار جنبه محافظتی و امنیتی یکی دیگر از پارامتر های حائز اهمیت زیبایی کار است که جلوه بهتری به نمای ساختمان شما می تواند بدهد. میتوان گفت بسیاری از مردم مدل و نوع حفاظ از لحاظ زیبایی و نمای بهتر برایشان مهم می باشد و به این نکته توجه دارند.

توصیه می شود در همچین محل هایی از نرده حفاظ هایی با ارتفاع زیاد استفاده گردد تا راه نفوذ به طور کلی بسته باشد. چرا که در محیط های خلوت تر سارق فرصت و زمان بیشتری برای باز کردن راه ورود خود دارد و باید به نحوی باشد تا از انجام این کار به کل منصرف شود. به هر میزان تراکم شاخک ها نیز بیشتر باشد امنیت حفاظ ها نیز بیشتر خواهد بود.

 

اما برای نصب حفاظ در مکان هایی همانند باغ یا ویلا مهم ترین پارامتر فقط حفظ امنیت آن محل می باشد و حفاظ باید به نحوی باشد تا احتمال ورود سارق را از روی دیوار به طور قطعی به صفر برساند. به همین دلیل در چنین مکان هایی دیگر زیبایی کار مطرح نمی باشد.

اما حفاظ شاخ گوزن با طراحی خاص و شیکی که دارد هر دو پارامتر مهم را پوشش می دهد چرا که این نوع حفاظ به خودی خود ضریب امنیتی بالایی دارد و در کنار آن از طراحی جالب توجهی برخوردار است که می تواند به زیبایی نهایی کار بیافزاید و نمای بهتری به ساختمان شما بدهد. به همین دلیل است که استفاده از نرده شاخ گوزنی برای محیط هایی همچون باغ ویلا بسیار رواج پیدا کرده است و زیاد شده.

Call Now Buttonتماس باما